Modułowy w swojej koncepcji, jest dostępny w dwóch wersjach: pojedyńczy DAC i DAC PRE.
W konfirugacji DAC posiada pięć wejść cyfrowych, w tym jedno USB, jedno AES/EBU XLR i trzy wejścia S/PDIF z których jedno można skonfigurować jako wejście cyfrowe z odtwarzacza CD.
Wersja DAC PRE dodaje do funkcji DAC wysoce zaawansowaną, analogową sekcję przedwmzacniacza i posiada dwa wejścia analogowe oprócz 5 wejść cyfrowych. Stopień przedwzmacniacza może pracować zarówno w trybie aktywnym jak i pasywnym: w trybie aktywnym wzmocnienie można łatwo regulować, nawet za pomocą pilota, w zakresie od X do Y decybeli.

Najważniejsze cechy:
- Wybitna muzykalność.
- Spokojna, elegancka.
- A przede wszystkim wielowarstwowa – potrafiąca uchwycić wszystkie muzyczne wątki.
- Na tej bazie znakomicie, bo z całym bogactwem, zobrazowana scena.
- I same dźwięki wytworne, naturalnie podane.
- Naturalnie i bez zubożeń, a nie tylko zniekształceń.
- Żadnych niedociągnięć odnośnie obecności – wszystko zostaje oświetlone i precyzyjnie zobrazowane.
- Żadnej też krzykliwości i prób czegokolwiek podkręcania.
- Żywość i podekscytowanie brane będą jedynie z nagrania.
- Wybitna szczegółowość, ale (na szczęście) nie na bazie sopranowego podbicia.
- Rytmiczne taktowanie oraz precyzja dźwięków – nikt nie będzie tu tęsknił za femtosekundowym zegarem. (Choć z nim na pewno będzie lepiej.)
- Szeroko rozwarte i dobrze wyważone pasmo.
- Złożony i przestrzenny bas o pełnym rozwinięciu mocy.
- Bogate, trójwymiarowe soprany.
- Probierzem jakościowym miały być ludzkie głosy i ten egzamin został zdany.
- Jest bowiem cechą kości 1704 naturalizm brzmieniowy także w odniesieniu do głosów.
- Żadnego więc podbicia ani ściszenia, sztucznej egzaltacji, sopranowej świeżości ani basowego zużycia (postarzenia).
- W efekcie żywi ludzie i naturalne bogactwo ich głosów.
- Ciekawy, wyróżniający z tłumu wygląd.
- Czterostopniowe przygaszanie ekranu i możliwość całkowitego jego zgaszenia.
- Tradycyjny sposób obsługi ustawień drzewem decyzji i tradycyjne funkcje.
- Aż pięć wejść cyfrowych.
- Symetryczne i niesymetryczne analogowe wyjścia.
- Pełny profesjonalizm konstrukcyjny i perfekcyjne wykonanie.
- Czuć, że urządzenie strojono na ucho, a nie tylko na sam oscylator.
- W efekcie ma duszę.
- Najlepsze kości z dawnych lat.
- Trzy warianty wyposażenia.
- Obsługa z pilota.
- Nie ma lamp, można więc cały czas trzymać pod prądem.
- Producent z tradycjami.
- Włoska szkoła naturalnego, szczególnie melodyjnego dźwięku. (Bel canto bez zmanierowania.)

| Wejścia cyfrowe |
IN1: USB, 2.0 High Speed
IN2: SPDIF RCA, 75 omów
IN3: AES/EBU XLR, 110 omów
IN4: TOSLINK OPTYCZNY, 96 kHz, (możliwe osiągnięcie 192,0 kHz, ale nie jest to gwarantowane)
IN5: SPDIF RCA, 75 omów (IN5 można ustawić jako wyjście SPDIF za pomocą mechanizmu CD)
|
| Częstotliwości próbkowania |
44,1 kHz, 88,2 kHz, 176,4 kHz, 48,0 kHz, 96,0 kHz, 192,0 kHz |
| Upsampling |
44,1 kHz, 88,2 kHz, 176,4 kHz, 48,0 kHz, 96,0 kHz, 192,0 kHz, TRYB AUTOMATYCZNY |
| Filtr cyfrowy |
Tryb wolny i ostry, oparty na TI DF1706 |
| Deemfaza |
44,1 kHz, 48,0 kHz, tryb automatyczny i ręczny |
| Wyjścia |
Wyjście liniowe RCA, symetryczne XLR |
| Napięcie wyjściowe |
3,0 V RMS (+10 dBV) RCA (przy 0 dB), 6,0 V RMS (+16 dBV) XLR (przy 0 dB) |
| Impedancja wyjściowa |
200 omów |
| Filtr wyjściowy analogowy |
0,0 do 180 kHz +/- 3 dB |
| Odpowiedź częstotliwościowa etapu analogowego |
0,0 do 2MHz +/- 3 dB |
| Konfiguracja |
stała |
| Nadpróbkowanie |
DF 1706 8 x Filtr cyfrowy |
| Filtr nadpróbkowania |
Użytkownik może wybrać ostrą i powolną reakcję filtra roll-off |
| Przetwornik cyfrowo-analogowy |
PCM 1704 Multibitowy 24-bitowy przetwornik cyfrowo-analogowy |
| Konwersja I/V |
Konwersja I/V za pomocą zastrzeżonej topologii z dyskretnymi komponentami |
| Stopień wyjściowy |
Zastrzeżona topologia z dyskretnymi komponentami, wysoką liniowością i niskim poziomem szumów |
| Moc dostarczana |
230 V AC / 50 Hz (100 V AC lub 115 V AC / 50-60 Hz w niektórych krajach) |
| Wymiary (wys. x szer. x gł.) |
126 x 215 x 350 mm |
| Waga |
5kg |
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.