• Kategorie
  • Szukaj
  • Producent - Final Audio

Final audio to firma zajmująca się sprzedażą wysokiej klasy słuchawek dousznych i nausznych audio pod własną marką final, a także zajmującą się rozwojem technologii komponentów, planowaniem produktów, projektowaniem, planowaniem, produkcją i sprzedażą marek innych firm. Firma powstała w 2007 roku.

Zaczynała jako filia głównego amerykańskiego producenta złączy Molex; w 2014 roku uzyskała niezależność dzięki MBO obecnego zespołu zarządzającego. Teraz jest to, co nazwałbyś jego drugą formacją. Od rozpoczęcia sprzedaży słuchawek naszej ostatniej marki w 2009 roku, nasz sposób myślenia o dobrej jakości dźwięku i wzornictwie, który różni się od innych głównych producentów elektroniki, przyciągnął uwagę i zbudowaliśmy własne, wyjątkowe miejsce zarówno w Japonii, jak i za granicą.

Szczególnie w Europie nasze produkty są sprzedawane nie tylko w ekskluzywnych sklepach audio, ale także w wysokiej jakości domach towarowych i słynnych sklepach lifestylowych, takich jak paryska Colette, a nasza sprzedaż stale rośnie każdego roku. Produkty takie jak słuchawki i słuchawki należą do kategorii znanych urządzeń elektrycznych, których wartość jest największa, gdy są fabrycznie nowe.

Chcielibyśmy jednak tworzyć słuchawki douszne i nauszne, do których ludzie mają sympatię i nadal będą z nich korzystać w podobny sposób, jak z mechanicznym zegarkiem na rękę, takim, który w przyszłości będzie ceniony jako antyk. W tym celu konieczne jest uwzględnienie projektu produktu i sposobu, w jaki jest on rozpatrywany, w tym system naprawy, jako konkretna organizacja lub struktura.

Aspirujemy do bycia organizacją, w której ludzie mogą pracować w poczuciu, że każdy aspekt, w tym tworzenie struktury firmy, jest interesujący ostateczna koncepcja marki Nasza koncepcja marki jest prosta i niezmienna od początku istnienia firmy. „wszechstronne dążenie do rzeczy, które są zasadniczo słuszne”. Dążąc do tego, aktywnie przyjęliśmy najnowocześniejsze technologie, takie jak drukarki 3D. Wierzymy, że właśnie takie dążenie tworzy markę.